wtorek, 31 stycznia 2017

BANANOWE PLACUSZKI - NAJLEPSZE!




Kto nie uwielbia placuszków? Przyznać się! :D Ja mogłabym je jeść na każdy posiłek, byleby tylko ktoś mi je robił... :D. Jednak zawsze wychodziły mi lekko suche i jakby "puste" w środku. Oczywiście mówię o tych, gdzie ubijałam białka, żeby były puszyste. Ale dzisiejsze wyszły mega mięciutkie, puszyste, wilgotne i w ogóóóóle, mniam! Aż musiałam wstawić je zaraz po zjedzeniu :D.



Dodam, że jest to odpowiedni posiłek zarówno przed, jak i po treningu. 

Ale przejdźmy do rzeczy, bo czas ucieka, a trening trzeba zrobić! :P 


Czego potrzebujemy?



Składniki:


1. 3 jajka (lub np. 2 białka i 1 jajko/ 2 jajka i 1 białko)
2. Mąka kokosowa 10g
3. Mąka jaglana 30g
4. Dojrzały banan 100g
5. Cynamon wg uznania
6. Soda oczyszczona 1/2 łyżeczki 
7. Olej kokosowy do smażenia 





Pychotka! ♡







Jak przygotować? 



1. Białka oddziel od żółtek. Białka ubij z sodą na sztywną pianę, a żółtka utrzyj WIDELCEM z bananem i cynamonem. 
2. Do ubitych białek PRZESIEJ mąki i dodaj masę z bananem i żółtkami. Delikatnie zmiksuj. 
3. Dodaj ewentualnie kilka łyżek wody, jeżeli ciasto jest zbyt gęste (może takie być ze względu na dodatek mąki kokosowej). 
4. Smaż placuszki na rozgrzanym oleju kokosowym pod przykryciem na małym/średnim ogniu. 
5. Na wierzch możesz dodać swoje ulubione dodatki :) 








Idealnie smakują maczane w kawie! ♡








SMACZNEGO! ♥



3 komentarze:

  1. Zapowiadają się smacznie :)
    A czy mąki jaglaną i kokosową można zastąpić np. żytnią (jest ona pod jakimś względem gorsza od tamtych)?
    <a href="http://crazyprincess.pl>Zapraszam na mojego bloga :)</a>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłaś mnie tym daniem od dziś podbieram Ci przepisy <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram @FIT_PATKA